איך בעלת עסק הכפילה את התעריף ואת מספר הלקוחות תוך שבוע וחצי

להכפיל גם הכנסות וגם את מספר הלקוחות נשמע דמיוני, נכון?!
אז בואו תשמעו על המקרה של בעלת עסק לאימון לזוגיות
שהגיעה אלי לליווי עסקי ואז תגידו לי אם זה עדיין נשמע דמיוני.

רחל (שם בדוי) הגיעה אלי לליווי כשהחליטה שהיא רוצה לפתוח סדנא קבוצתית.
היא סיפרה שעד היום היא העבירה 3 קבוצות כאלה, בכל קבוצה היו גג 6 משתתפות
(הסדנא מיועדת לנשים רווקות), כולן הכירו אותה באופן אישי והתשלום שהיא גבתה
מכל משתתפת היה לא יותר מ 1000₪, כשלרוב המשתתפות היא העניקה הנחה.
כששאלתי אותה מה היעדים שלה לסדנאות הבאות היא הרימה אלי את הראש
ושמתי לב שהיא מפחדת לענות. לחצתי עליה עוד קצת והיא אמרה בביישנות
שהיעד שלה הוא  לפתוח קבוצה של 12 משתתפות ושכל אחת תשלם 2000 ₪.
לאחר בדיקת הנתונים היבשים הסכמנו שיעד של 6 משתתפות בתעריף של 2000 ₪
יהיה ריאלי בתור התחלה כשהשאיפה העתידית היא בהחלט להגיע לגודל הקבוצה הזה. ואז הקסם התחיל…

להכפיל את ההכנסות בעסק.jpg

הפשלנו שרוולים והתחלנו לעבוד, זה לא היה פשוט אבל בכל פגישה התקדמנו לעבר המטרה שהגדרנו.

קהל היעד של רחל

קודם כל רצינו להבין מה קהל היעד שלה בכלל רוצה.
כששאלתי את רחל את השאלה הזו היא ענתה בפשטות
"הן באות אלי כי הן רוצות שאעזור להן להתחתן" הרי היא מאמנת לזוגיות.
אך הפתעה רבה חיכתה לנו במפגש הבא כשחזרנו עם תשובות מהשטח
והתברר שאף אחת מהבנות שכבר השתתפו בסדנאות של רחל לא באה
אליה בשביל למצוא חתן. הן פשוט רצו עזרה ביצירת קשר עם
גברים וכלים בשביל לעבור את הדייט הראשון בהצלחה.

מסר שיווקי ספציפי

"מצוין", אמרתי לרחל "עכשיו אנחנו יודעים גם איך לפנות לקהל היעד שלך".
במקום מסר שיווקי שאומר "איך למצוא את החתן שתמיד חיפשת" דייקנו
את המסר ל "איך ליצור את הקשר הזוגי שאת מחכה לו".

הלאה.

אחרי שהגדרנו מי קהל היעד של הסדנאות, מה הוא רוצה התחלנו להגדיר
את המקום בו הוא נמצא. הרי נרצה עכשיו לפרסם את הסדנא עם המסר החדש
במקום בו נמצא קהל היעד. וכך עשינו הגדרנו את כל המקומות שבו קהל היעד נמצא.

משפכי שיווק שעובדים

במצב הזה כל שנשאר זה לבנות משפכי שיווק. התפקיד של משפך השיווק
הוא להביא את המסר השיווקי של העסק לקהל היעד בדרך הנכונה כדי שהוא גם יהפוך ללקוח.

אחד המשפכים של רחל ניראה ככה:

  1. פרסום פליירים להרצאה חינמית
  2. הרצאה חינמית – הרצאה עם טעימה מהסדנא המלאה
  3. הרשמה לסדנא המלאה

התוצאה שלא אחרה לבוא

כשקהל היעד האידיאלי של רחל ראה את הפליירים הוא הגיע להרצאה החינמית.
בפועל רחל קיימה 3 סדנאות עם כ 30 משתתפות בכל הרצאה. בסוף ההרצאה
רחל הציעה את הסדנא בתשלום בדיוק על פי מה שהגדרנו במפגשי העבודה המשותפים.

לאחר שבוע וחצי רחל מילאה את הסדנא הראשונה שלה עם 13 משתתפות,
יותר מפי 2 מהסדנאות הקודמות, ונאלצה להעביר הרבה מתעניינות לרשימת
המתנה לסדנא הבאה. והתעריף שגבתה בהחלט היה גם התעריף שהיא קבעה – פי 2 מהתעריף הישן שלה.

אם בסדנאות הישנות רחל הכניסה 6000 ₪

בסדנאות החדשות, לאחר הליווי העסקי, היא מכניסה 26,000 ₪!!

איך ממשיכים מפה

כשרחל התקשרה ועדכנה אותי כשהסדנא הראשונה מלאה שאלתי אותה
אם היא מתכננת לפתוח עוד סדנאות כאלה בעתיד והיא ענתה בלי
להתבייש "ברור, יש לי את הכלים לפתוח סדנא כזו מתי שארצה".

ההמלצה של רחל אחרי שהיא סגרה את ההרשמה לסדנא הראשונה:

ההמלצה של לבונה.jpeg

אם גם אתם מחפשים ליווי עסקי שיעזור לכם להגיע ליעדים הכלכליים
שלכם השאירו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם תוך 24 שעות
לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות.


להשאיר תגובה כאן

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close