בחנו את עצמכם: איך תזהו מי לא מתאים לנהל עסק?

אין לי דרך לתאר לכם כמה פעמים אני מזהה אותם,

את אותם אלו שמשתוקקים לעשות עם עצמם משהו אך נטולי הכלים הדרושים (או הרצון והחשק),

או הפוך הם כבר מתבוססים עמוק בתוך הבוץ של העסק שלהם

ולא ממש יודעים לאן לפנות מה לעשות והאם לעזאזל הם ממוקמים במקום הנכון.

האם יש מדריך שאומר מי מתאים לזה?

מהם הכישורים הנדרשים?

או זה ככה שוק חופשי שכל צוציק שמרגיש

שעלה על משהו שיכול להניב כסף, מתאים לנהל עסק?

לעשות כסף

ואולי בכלל יש שכירים שמרגישים שהם נמצאים בטעות איפה שהם נמצאים

ויש להם את כל היכולת להיות יזמים ועצמאים והם לא מודעים לזה?

לדעתי הענייה אם הדברים הללו היו מחודדים היטב אופי, התאמה, תכונות

העסקים היו עובדים יותר ביעילות ונסגרים פחות.

כי מליון פעם עסקים נסגרים בגלל בעל העסק

או חוסר התנהלות נכון, או חוסר כישורים נדרשים, או אי למידת מיומנויות

אז תכלס', מהם הכישורים הנדרשים ומה מאפיין בעלי עסקים מצליחים?

1. פרואקטיביות – הם תמיד יקחו יוזמה וייצרו אותה, מאשר לשבת בשקט ולחכות שדברים יקרו

2. קורבן אאוט – הם אף פעם לא ינקטו בגישת הקורבן וישאירו אותה לפסח או כשבית המקדש יבנה.

גישת הקורבן

3.תעוזה – המילה הזו לא מלחיצה אותם, הם יעשו דברים לא שגרתיים ומאתגרים ויחשבו אחרת מכולם.

4. תשוקה – האש תהיה דלוקה תמיד בעיניים, ההתלהבות והשיח על מה שהם עושים תמיד תלווה בפאתוס ובתנועות רחבות שאוספות את כל העולם איתם.

5. התמודדות במצבי כאוס – כולם עוברים את זה, השאלה מי שורד מצבים כאלה ולומד לקח ומי בוחר לפול עם זה ביחד, כרישים אמיתיים יתמודדו כמו שצריך ויצמחו מתוך זה.

6. אימון עצמי גבוה– הם מאמינים בדרך שלהם, ולא מתייעצים עם כל העולם ואשתו על כל פיפס, גם להתייעץ צריך לדעת איך ועם מי.

7. טיים טיז מאני – הם תמיד תזזיתיים, היומן שלהם מלא והם עסוקים בעשייה מתמדת, לא תמצאו אותם מבזבזים זמן מיותר, כי חבל על כל רגע.

8. מובילים – הם אלופים בלהוביל: מהלכים, עובדים, ספקים. חבר'ה מצליחים הם אלה שקשה לשכנע אותם, להוביל אותם ולהוציא אותם משליטה.

9. יחי הפוקוס – הם ממוקדי מטרה, ולא משנה מה המחיר של המיקוד הזה, (גם ברית של אחיין בכור), לא תוכלי להסיח את דעתם ולפתות אותם במקסמי שוא, הם חדורי מוטיבציה ומטרה ודוהרים על הסוס שמביא אותם לשם.

פוקוס בעסק

10. הם בשליחות – כל אחד והשליחות שלו, אך אלה האמיתיים מאמינים בכל ליבם מאודם וחלבם שהם מצילים את העולם עם המוצר או השרות שלהם.

יש עוד המון אבל נסתפק בבאטם ליין לעת עתה בכדי שתעכלו את הדברים עד כה,

מי שלא מרגיש שיש לו את המאפיינים האלה,

אך עדיין מחזיק בעסק שלו או מתעתד לפתוח אחד כזה,

תמיד יש לו את היכולת לפתח את המיומנויות ולהתקדם,

כל מה שצריך זה לרצות, אה בעצם זה לא מספיק…

כי לרצות בלי לעשות לא שווה כלום,

ואל תפלו בפח הקלישאתי של ידע זה כח,

כי הוא כח רק כשמשתמשים בו.

אוהבת אתכם.

ואם בא לכם שנבדוק התאמה ביחד

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ אישית, חינם וללא התחייבות, במהלכה אני מתחייבת:

  1. לתכנן עבורך משפך שיווקי שיהפוך כל לקוח מתעניין ללקוח משלם.
  2. להסביר לך מהם המרכיבים לתמחור נכון של המוצרים והשירותים שלך.
  3. לגלות לך איפה אפשר למצוא את הלקוחות הכי טובים בתעשייה שלך לגמרי בחינם.
  4. להסביר לך מה לעשות כדי למשוך כמה שיותר לקוחות טובים לעסק שלך במינימום מאמץ.
  5. לחשוף בפניך שיטת שיווק מהפכנית שתמלא לך את היומן בלקוחות מצוינים בלי להוציא שקל.

 בהצלחה!

אתי קצבורג

יועצת עסקית, זכיינית מורשית

תכל'ס ליווי עסקי בע"מ

אתי קצבורג

להשאיר תגובה כאן

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close