האוזן שלכם שווה הרבה כסף

איך קצת הקשבה ויציאה מאיזור הנוחות יכולים לחולל פלאים?

נפגשנו באקראי, בטיול ספונטני רגוע.

הוא בעל עסקים בטוח בעצמו, ממותג וזחוח,

ואנוכי עסוקה ביופי מסביבי, במבנים הגותים המיושנים.

מה את עושה בחיים? הוא חקר במבט מתגרה.

סתם, אני עונה כלאחר יד, עוזרת לעסקים להרוויח כסף.

נראה אותך, הוא מקשה איתי, ועובר איתי במהירות על התוכנית העסקית שלו.

כמו קורא תיגר על ההבנה שלי בעסקים הפורחים שלו בגזרה הבינלאומית.

ככה, בקטנה, למרות שזה נוגד את אופיי, זרקתי לו כמה פנינים.

חשבת על כיוון כזה? מה לדעתך עם זה? אם תעשה ככה תוכל להכפיל זמן ותפוקה.

ראיתי שהוא כל כך שקוע בדלת אמות ההצלחה שלו

והייתי בהלם מהתגובות שלו לאור הטיפים הקטנים שהשחלתי לו.

ברגע שתוכלי, הוא ביקש, שבי איתי ונראה איך תוכלי לעזור לי לעוף.

ואז, נפל לי האסימון על דבר חשוב מאוד.

 

רבים מבעלי העסקים עסוקים כל כך בעצמם ויודעים מה הכי טוב להם,

ופעמים רבות מרוב תחושת הצלחה עצמית, הם מפספסים דברים חשובים בדרך.

חשובים מאוד.

כן, זה מדהים שלפעמים דברים שנראים מינוריים כל כך

יכולים להיות הסוד הגדול ביותר להצלחה,

ורק קצת פתיחות וכריית אוזן לסביבה יכולים לגרום למהפך ענק.

הקשבה

והנה עוד דוגמה…

לא מזמן נכנסתי לחנות בוטיק שווה לבגדי גברים,

מבחר בגדים מרשים, צבעים כלבבי, חפתים עם קריצה ועניבות עם כלבלבים.

אין מה לומר, ביג לייק.

במקום ביצעתי רכישה לבן החמש עשרה שלי,

מאושרת על כך שמצאתי בגדים מקוריים ומגניבים במחירים סבירים.

אממה, השירות היה זוועה, ביקשתי לתקן מכנס,

חיכיתי לו חודש וגם אז אף אחד מהמוכרנים לא הבין על איזה מכנס מדובר.

בעל החנות מסתבר שוהה בחו"ל עסוק בענייניו

ושם אנשים שינהלו עבורו את החנות, מה שהתברר רע למדי.

הרגשתי רע בשביל מנהל החנות.

אני, חשבתי לעצמי, לעולם לא אחזור לקנות כאן למרות הכל,

אבל המוצרים שלו יפים ומיוחדים, לא חבל?

תפסתי יוזמה, ביקשתי את שמו של המנהל

ושלחתי לו הודעה טרנסאטלנטית,

כשאני מסבירה לו בכמה מילים על החוויה שלי ועל מה שהוא מפספס.

בתחילה, נראה כי הוא לא מוכן לשמוע.

הוא מנהל מספר עסקים בחו"ל, מחסנים ומלאי ומי אני שאסביר לו מה ואיך,

אך אחרי ההודעה השנייה והשלישית, שמעתי התרככות בקולו

והוא נשבר והתחיל לפרט את הקשיים שאותם הוא חווה בחנות הספציפית הזו.

סימנתי לעצמי וי קטן, כי באמת היה לי חשוב שיקשיב.

עזבו רגע עסקים, מבחינתי זו הייתה מחווה אנושית מחייבת.

לא הייתי סולחת לעצמי לולא הייתי נותנת כמה עצות קטנות ופרקטיות.

 

אז כרגיל, מה אני רוצה לומר לכם?

לא, אל תלכו לי עכשיו לרופא א.א.ג. לבדוק את מצב האוזניים שלכם,

אבל כן, לפעמים מבט לרגע או מישהו מקצוען מבחוץ,

יכול לתת לכם כלים וטיפים שלא חשבתם עליהם בכלל.

כי מי שמונח עמוק בקופסה או באיזור הנוחות,

מתקשה לראות מה שאחרים רואים בקלות רבה הרבה יותר.

 

כמה טיפים ככה על הדרך וסיכום…

  1. תקשיבו לאחרים, לפעמים זה שווה זהב.
  2. חזקו את שריר ההתבוננות שלכם.
  3. תתרגלו לתת טיפים לאחרים בחינם בתחום המקצועי שלכם.
  4. זכרו כי איזור הנוחות הוא עקב אכילס של העסקים.

 

רוצים ללמוד להקשיב וליישם, לתת טיפים שייצרו לכם לקוחות מעריצים ומשלמים?

איך ניישם את זה פרקטית בהתאמה לעסק שלכם?

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ אישית חינם וללא התחייבות במהלכה אני מתחייבת:

  1. לתכנן עבורך משפך שיווקי שיהפוך כל לקוח מתעניין ללקוח משלם.
  2. להסביר לך מהם המרכיבים לתמחור נכון של המוצרים והשירותים שלך.
  3. לגלות לך איפה אפשר למצוא את הלקוחות הכי טובים בתעשייה שלך לגמרי בחינם.
  4. להסביר לך מה לעשות כדי למשוך כמה שיותר לקוחות טובים לעסק שלך במינימום מאמץ.
  5. לחשוף בפניך שיטת שיווק מהפכנית שתמלא לך את היומן בלקוחות מצוינים בלי להוציא שקל.

רק למלא את הפרטים ולקבל ממני טלפון ב-48 השעות הקרובות!

בהצלחה!

אתי קצבורג

יועצת עסקית, זכיינית מורשית

תכל'ס ליווי עסקי בע"מ

אתי קצבורג

להשאיר תגובה כאן

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close