מה ההבדל בין צפון קוריאה לתכל'ס ליווי עסקי?

או: מה ההבדל בין ריכוזיות לסיעור מוחות?

הרעיון למאמר הזה נולד בעקבות אירועי החדשות בימים האלה.
אני לא רואה הרבה חדשות, כי זה בעיקר רייטינג של שליליות.
יחד עם זאת, איך אפשר לפספס…
דונלד טראמפ ביקר בישראל.
הבחירות להסתדרות הכללית עם כל הבלגן בוועד של תעשייה אווירית.
המחאות וההפגנות בישראל מכל הצדדים.

בעיקר לא מקשיבים זה לזה.

אז למה עלה לי צפון קוריאה לעומת תכל'ס ליווי עסקי?
ממש לא בגלל התספורת השונה של המובילים…

מה שעלה לי זה הניהול הריכוזי של מנהיג יחיד לעומת ניהול עסק על פי שיטת תכל'ס ליווי עסקי.

זוכרים את "ועדת קישוט"? "ועד הורים"?
מכירים "מועצת מנהלים"?
שלא לדבר על ממשלה…
אלו שיתופי פעולה בין אנשים להשגת מטרה משותפת.
(טוב – אני חייב פה לסייג שלא תמיד ממשלה פועלת בשיתוף פעולה בין כל מרכיביה – לא דוגמה ממש טובה)

למה בעצם שלא יהיה אחד שמחליט? אחד שמקשט את הכיתה על פי טעמו?
מה הרווח שיש לנו משיתוף אנשים נוספים בהחלטות?

מה שקרה היסטורית ב-200 השנים האחרונות זה שהאנושות עשתה צעד –
צעד לכיוון של בחירה או מינוי של גופים מייצגים שהחליפו שליטים יחידים.
לכן יש ממשלות וועדים שונים.
לכן יש מועצות מנהלים ודירקטוריונים.

הרווח מאלו הם הכלים החדשים שנהיו זמינים לאנושות כתוצאה מכך,
וכמובן שנהיו זמינים לבעלי עסקים, למשל:

  • סיעור מוחות
  • קבוצות מיקוד
  • סקרים – חוכמת ההמונים

כל אלו מאפשרים לקבל כיווני חשיבה מקוריים ומיוחדים, שלאדם הבודד אין את כולם.
בעל עסק שנמצא לפני אבן דרך משמעותית, השקעה גדולה, בחירת אסטרטגיה וכדומה –
יכול בעזרת הכלים האלה להעלות ולקבל רעיונות, לבחון נתונים, להקשיב ולהתווכח.

קבלת החלטות כזו נשמעת מוצלחת יותר, לא?

ואפילו נרחיק עוד לכת. צה"ל למשל אימץ את הכלי האהוב עלי באופן אישי, "פרקליטו של השטן".
זוכרים את הקונספציה ששררה באמ"ן ובממשלה לפני מלחמת יום הכיפורים?
זה היה כי לא היה מישהו שיקום ויגיד משהו אחר.
לאור תובנה זו מעודדים היום תגובות נגד.
ההתמודדות עם מתנגדים לדעה מסוימת מאפשרת למחליט, אם הוא חכם, לבחון את הדעה שלו יותר לעומק,
לדון באספקטים מאתגרים יותר לעומק, ובסופו של דבר להגיע להחלטה טובה יותר, מאוזנת יותר,
שלוקחת בחשבון פרמטרים נוספים ושיכולה לענות על בלת"מים טוב יותר.

לאן אני לוקח את זה במישור העסקי?

סיעור מוחות

השתמשו בכלים הללו. ההחלטות שלכם ולפיכך העסק שלכם יהיו טובים יותר.
היעזרו בעוד אנשים. לכו לסיעורי מוחות (מאסטרמיינד). שאלו.
כששואלים ומבקשים עזרה – אנשים מוכנים ואף אוהבים לעזור.
ממילא ההחלטה בסוף היא של בעל העסק.

אנחנו בתכל'ס ליווי עסקי לקחנו את הכלים הללו לאורח החיים העסקי שלנו.
אחד הדברים המדהימים והייחודיים שיש בתכל'ס זה הסיעור מוחות שאנחנו עושים בינינו.
כך לכל יועץ בתכל'ס יש גיבוי של יועצים נוספים.
כך הלקוחות שלנו זוכים לייעוץ טוב ומקצועי יותר.
כך אנחנו יודעים לא ליפול למלכודות של קונספציה.

מבחינתי האישית, אם יבקשו ממני לציין סיבה אחת להיותי בתכל'ס ליווי עסקי,
זו תהיה זו – סיעור המוחות, עבודת הצוות והשיתוף בין כל היועצים.

כמה לדעתך זה שווה בכסף?

אהבת? רוצה עוד?
אני מציע לך לקבל ממני פגישת ייעוץ אישית ללא עלות וללא התחייבות
כדי לעבוד על השיווק שלך. במהלכה אני מתחייב:

  • לתכנן עבורך משפך שיווקי שיהפוך כל לקוח מתעניין ללקוח משלם.
  • להסביר לך מהם 4 המרכיבים לתמחור נכון של המוצרים והשירותים שלך.
  • לגלות לך איפה אפשר למצוא את הלקוחות הכי טובים בתעשייה שלך לגמרי בחינם.
  • להסביר לך מה לעשות כדי למשוך כמה שיותר לקוחות טובים לעסק שלך במינימום מאמץ.
  • לחשוף בפניך שיטת שיווק מהפכנית שתמלא לך את היומן בלקוחות מצוינים בלי להוציא שקל.

רק למלא את הפרטים ולקבל מאיתנו טלפון ב-48 השעות הקרובות!

קדימה, לשווק!

מאיר פורתמאיר פורת

יועץ עסקי, זכיין מורשה, תכל'ס ליווי עסקי בע"מ

לחצו כאן עכשיו ושדרגו את השיווק שלכם לגמרי בחינם

קראתם את המדריך שלנו? אם לא – לחצו כאן והורידו אותו עכשיו כל עוד הוא ניתן בחינם

להשאיר תגובה כאן

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close